1000 Ft értékű ajándékkupon!

Légy napra kész és vedd át kuponodat még ma!
A legjobb kupon és kedvezmény akciók.
Divattrendek és stílusötletek.
Expressz szállítás készletről.
×
Hajban erősek vagyunk

Tel.: (+36) 1/238-0157
info@szalonline.hu

Kosár: Még üres
Tigi Fudge Color us
 
 
TIGI Elchim - hajszárító FUDGE BONDOLUX
 
 
Fudge Tigi BONDOLUX Ego Green Pharmacy ALMAPEKTIN Color Us Elchim OWAY
 
 
Hajvágás Nemzetközi oktatás Hajfestés
 
Sampon Kondicionáló Formázó befejező
 
Sampon Kondicionáló Formázó befejező Szakáll- és bajuszápoló
 
Száraz hajra Vékonyszálú hajra Zsíros hajra Festett hajra Göndör hajra
 
Tigi Fudge

Vásárlási feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK (ÁSZF)

A következő ÁSZF a Díva Kft. (továbbiakban: Társaság) valamennyi árucikkére érvényes. Tájékoztatjuk, hogy a www.szalonline.hu weboldal használatával, termékeink megrendelésével egyidejűleg Ön nyilatkozik arról, hogy egyetért az ÁSZF-ben foglaltakkal! Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe webáruházunk szolgáltatásait, ha jelen szerződés minden pontjával egyetért és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. 

A megkötendő szerződés nyelve : magyar. A honlapon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbelinek, az így létrejött szerződést társaságunk saját adatbázisban kezeli és rögzíti, így a szerződés utóbb hozzáférhető.

A szolgáltatási tevékenységre vonatkozó magatartási kódex nem áll rendelkezésre a Társaságnál.

 

1. MEGRENDELÉS, REGISZTRÁCIÓ

Tájékoztatjuk, hogy termékeinket a szalonline.hu online felületén előzetes regisztráció után  rendelheti meg

Termékeinket a nap 24 órájában bármikor megrendelheti. Amennyiben segítségre van szüksége a termékekkel kapcsolatban, ügyfélszolgálatunkon a feltüntetett időpontban kérdéseit telefonon is fölteheti. Ügyfélszolgálati időn kívül kérdéseit e-mailben teheti föl, melyre munkaidőben válaszolunk. 

Az adatbeviteli hibák javítására a vásárlási folyamat minden mozzanatában van lehetősége a vissza gomb megnyomásával. A megrendelt mennyiség javítására a "kosár tartalma" menüpontban van lehetősége, ide a vásárlási folyamat során bármikor visszatérhet. Ha  a megrendelés elküldése után veszi észre az adatbeviteli hibát, kérjük lehetőség szerint haladéktalanul tájékoztassa az ügyfélszolgálatunkat a lent feltüntetett időpontban és elérhetőségeken.

Megrendelését 48 órán belül visszaigazoljuk. Amennyiben a visszaigazoló e-mail 48 órán belül nem érkezik meg,  Ön mentesül rendelési kötöttsége alól.  A visszaigazoló e-mailben ellenőrizheti a megrendelt termék mennyiségét, árát,  szállítási címet, fizetési módot.

 2. ÁRAK

Az internetes oldalunkon található valamennyi ár magyar forintban értendő és 27% Áfa-t tartalmaz. Ezen árhoz bizonyos esetekben még szállítási és pénzkezelési költség számítandó.

A webáruházban az aktuális raktárkészletnek megfelelő állapotban az aktuális árak láthatóak.

Az árak nem tartalmazzák a csomagolási- és szállítási költségeket és a készlet erejéig, illetve visszavonásig érvényesek.

Az árváltoztatás jogát a Társaság fenntartja. Az árváltoztatás a folyamatban lévő (megrendelt és/vagy kifizetett) ügyletekre nem vonatkozik.

Amennyiben minden gondosság ellenére hibás ár került a webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termékek közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő irreális árra, a Társaság nem köteles a megrendelt terméket a hibás áron leszállítani. Ön erről a megrendelése beérkezését illetve a fizetés teljesítését követően legfeljebb 2 (kettő) munkanapon belül írásbeli értesítést kap, ami a szerződést megszűnteti. Ez esetben Önnek joga van a már kifizetett ellenértéket a szerződés megszűnése következtében visszaigényelni, vagy a helyes áron az árut újból megrendelni.

3. SZÁLLÍTÁS FUTÁRSZOLGÁLATTAL

Az Ön által kiválasztott és megrendelt árut visszaigazolásunkat követően 2-3 munkanapon belül a Trans-o-flex futárszolgálat szállítja ki Önnek. A szállítás munkanapokon 8-16 óra közötti intervallumban történik. A szállítás díja bármely magyarországi település esetében egységesen bruttó 990,- Ft. A szállítás pontos napjáról a Trans-o-flex futárszolgálat Önt e-mailben értesíti.

Ha a futár nem talál senkit a megadott címen, értesítést hagy, Ön pedig az ott megadott telefonszámon érdeklődhet a diszpécsertől a csomagról. A futár a rákövetkező napon újra megkísérli a kiszállítást. Ha másodszorra is sikertelen a kiszállítás, akkor az árut a futárszolgálat visszahozza telephelyünkre, és a megrendelését töröljük. A rendelés során a Megjegyzés rovatba célszerű beírni minden olyan információt, ami a szállításnál fontos lehet. Például, hogy ki veszi át az árut, mindenképpen adja meg az illető személy nevét és elérhetőségét. Nehezen megtalálható cím esetén érdemes pontosan megadni az emelet- és ajtószámot, illetve rövid útbaigazítást adni, amely alapján a futár könnyebben odatalál.

4. SZEMÉLYES ÁTVÉTEL :

Az Ön által kiválasztott és megrendelt árut visszaigazolásunkat követően személyesen a következő címen lehet átvenni :

1097 Budapest, Gubacsi út 30.  A épület I. emelet

Munkanapokon:    H-Cs : 9-16 óráig,  P: 9-15 óráig.

 A helyszínen lehetőség van bankkártyás fizetésre is.  (Visa, MasterCard, Maestro )

 Ilyenkor természetesen szállítási és utánvét kezelési költséget nem számítunk fel.

5. FIZETÉSI MÓDOK

  • Készpénz : A számla ellenértékét az áru átvételekor a futárnak kell kifizetni készpénzben. A szállítási díjat is tartalmazó számlát a csomagban találja meg. Készpénz fizetés esetén bruttó 200,- Ft utánvét kezelési díjat számolunk fel. 
  • Banki előreutalás : Banki utalás esetén pénzkezelési költséget nem számolunk föl.
  • Online fizetés bankkártyával : későbbiekben elérhető lesz az interneten keresztül történő fizetés

Amennyiben a rendelés során fizetési módként banki előreutalást választott, kérjük, szíveskedjék visszaigazolásunk megérkezése után a megrendelés teljes végösszegét (a szállítási díjjal együtt) bankszámlánkra átutalni: 

 Díva Kft 

Bank:                 K&H Bank  10401196-00004770-00000004

               OTP Bank  11709002-20618977

Fontos:  A megjegyzés rovatban kérjük, tüntesse föl megrendelésének a számát, melyet a visszaigazoló e-mailben kapott.  Az összeg beérkezése után az árut 2 munkanapon belül házhoz szállítjuk.

 6.  AZ ÁRU ÁTVÉTELE

Tájékoztatjuk, hogy a csomagolásért külön költséget nem számolunk föl. Kérjük átvételkor ellenőrizze a csomag sértetlenségét a kézbesítő előtt! Ha sérülést lát, vetessen fel jegyzőkönyvet, s ne vegye át a csomagot. Utólagos reklamációt a csomag fizikai sérüléséről jegyzőkönyv nélkül nem áll módunkban elfogadni. Személyes átvétel esetén – az elállási jog gyakorlásán túlmenően – a Társaság a teljesítést követően reklamációt nem fogad el.

 

7.  SZAVATOSSÁGI ÉS JÓTÁLLÁSI Gyártó: a termék előállítója és a forgalmazója is (import esetén az importáló is gyártónak tekintendő)

Vevő: a Társaság termékeinek vásárlója

Fogyasztó: olyan Vevő, aki természetes személy, s aki szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenységi körén kívül jár el, amikor a Társasággal vevőként ügyleti kapcsolatba lép.

Szavatosság: az Eladónak (jelen esetben a Társaságnak) a hibás teljesítéséért való felelőssége

Termékszavatosság: a gyártónak a termék hibája miatti közvetlen, szavatossági természetű helytállása a Fogyasztóval szemben.

(A Fogyasztó dönthet, hogy a szerződéses partnerével/eladóval szemben érvényesíti a kellékszavatossági igényét vagy a gyártóval szemben a termékszavatossági igényét.)

 

Kellékszavatossági igény lehet (sorrendben):

1) A Vevő/Fogyasztó választása szerint  a termék kijavítása vagy cseréje

2) Árleszállítás vagy elállás a vásárlástól (ezt is a Vevő/Fogyasztó választhatja meg). Jelentéktelen hiba esetén elállásnak nincs helye. A Vevő/Fogyasztó a hibát az Eladó költségére saját maga is kijavíthatja vagy kijavíttathatja.

A Vevő/Fogyasztó a választott kellékszavatossági jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles az Eladónak megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a kötelezett adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.

Az Eladó akkor mentesül a kellékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy a termék hibája a Vevő/Fogyasztó részére történő átadást követően keletkezett (pl. nem rendeltetésszerű használatból eredően).

Fogyasztóval kötött szerződés esetén az ellenkező bizonyításáig vélelmezni kell, hogy a teljesítést követő hat hónapon belül a fogyasztó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, kivéve, ha e vélelem a dolog természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen.

 

A termékszavatossági igény csak a termék gyártójával szemben érvényesíthető, és elsősorban a hibás termék javítására, vagy, ha a javítás megfelelő határidőn belül, vagy a Fogyasztó sérelme nélkül nem lehetséges, akkor a kicserélésére irányulhat.

Termékszavatosság esetén a gyártó mentesülhet a kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy

-         a terméket nem üzleti tevékenysége körében hozta forgalomba

-         a hiba a tudomány és technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető, vagy

-         a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági alkalmazás előírásából ered.

 

Elévülés és jogvesztő határidő:

A kellékszavatossági igényét a Fogyasztó a teljesítés időpontjától – áru átvételének napja - számított kétéves elévülési határidő alatt érvényesítheti. Ezzel szemben a Vevő, aki Fogyasztónak nem minősül, kellékszavatossági igényét 1 év elévülési határidő alatt érvényesítheti. A kellékszavatossági igény elévülése újrakezdődik (ha a hibás termék vagy annak egy része kicserélésre, javításra kerül).

A termékszavatossági igény jogvesztő, tehát a termék forgalomba hozatalától számított két év elteltével termékszavatossági igényt benyújtani már nem lehet.

A kijavításra, kicserélésre, vagy elállásra való jogát a Fogyasztó akkor is gyakorolhatja, ha a kifogásolt terméket nem eredeti, bontatlan csomagolásban mutatja be.

Költségviselés: A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek az Eladót terhelik, ugyanakkor a költségviselés megoszlik, ha a termék meghibásodásában közrehatott a Vevő/Fogyasztó karbantartási kötelezettségének elmulasztása.

 

 

A szalonline.hu webáruházban forgalmazott termékek nagy részére - hajápolószerek, formázó, színmegváltoztató termékek, arc- és testápoló termékek, valamint egyéb kozmetikai termékek - nem vonatkozik kötelező jótállás. Önkéntes jótállást a Társaság a saját, illetve általa forgalmazott e termékekre nem ajánl fel.

Műszaki termékek esetében cégünk a törvény által előírt, illetve a gyártó által biztosított garanciális feltételek szerint jár el. Az általunk forgalmazott műszaki cikkekre - hajszárító, hajvasaló, hajsütő jótállás minimálisan 1 év.

 

8. PANASZKEZELÉS 

A panaszügyintézés – ideértve a fogyasztóvédelemről szóló törvény szerint panasznak nem tekinthető, fogyasztói szavatossági/termékszavatossági igények vevő általi érvényesítését is – szabályait a hatályos jogszabályoknak (45/2014. (II.26.) Kormányrendelet, illetve 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet) betartása mellett bonyolítjuk.

A panaszok bejelentésére, kapcsolattartásra használható cím megegyezik a webáruház ügyfélszolgálati címével. Panaszát írásban jelentheti be az ügyfélszolgálatunkon. Elektronikus levelezési cím : info@szalonline.hu. Tájékoztatjuk, hogy nem minősül panasznak, ha Ön a webáruházunk működésével, tevékenységével kapcsolatban kér tájékoztatást. Az írásban - akár elektronikus úton is- tett panaszt 5 munkanapon belül megválaszoljuk. A válaszhoz csatoljuk a panaszról felvett jegyzőkönyvet is. A panasz elutasító álláspontját webáruházunk indokolni köteles, valamint felhívjuk figyelmét a jogorvoslati lehetőségekre. A válasz másolati példányát kötelesek vagyunk megőrizni és az azt ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni. Amennyiben a Vevő/Fogyasztó szavatossági igényét a Társaság a kifogásolt termék kijavításával vagy cseréjével kívánja rendezni, úgy törekedni kell arra, hogy a javítás vagy csere legfeljebb 15 (tizenöt) munkanapon belül megtörténjen. A szavatossági igény bejelentése nem minősül a fogyasztóvédelemről szóló törvény szerinti panasznak.

 9.  ELÁLLÁS JOGA

Az alábbi rendelkezések kizárólag a gazdasági vagy szakmai tevékenység körén kívül eső célból szerződést kötő felhasználók (fogyasztó) tekintetében érvényesülnek

Ön mint  Fogyasztó a 45/2014. (II.26.) sz., a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló kormányrendeletnek (a továbbiakban: Kormányrendelet) megfelelően, a szerződéstől a lenti rendelkezések szerint (14) tizennégy napon belül indoklás nélkül elállhat illetve azt felmondhatja. Az elállási vagy felmondási jogát a Kormányrendelet 20. § (2) bekezdése szerint a termék/ek adásvételére irányuló szerződés esetén a termék/eknek az Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától; szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.

Az elállást, vagy a felmondást Ön a Kormányrendelet 2. számú mellékletében lévő –a lenti linken elérhető- elállási/felmondási nyilatkozatminta alkalmazásával, vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja.

A felmondási/elállási jog az itt elérhető nyilatkozatminta felhasználásával (és elküldésével) érvényesíthető (link):

elallasi_nyilatkozat.doc

 

A felmondás jogát a megrendelés és annak visszaigazolása után a postai úton vagy futárszolgálattal leszállított termék átvételétől, illetve az üzletben történő személyes átvételtől számítva gyakorolhatja. Az elállást/felmondást határidőn belül érvényesítettnek kell tekinteni, ha Ön az erre vonatkozó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt megteszi.

 

A felmondás/ elállás esetén az Ön által kifizetett ellenértéket, beleértve a csomagolási és kiszállítási költséget is, a Társaság haladéktalanul, de legkésőbb az elállási igénybejelentés kézhezvételét követő 14 (tizennégy) napon belül, az áru visszaszolgáltatásának ellenében visszafizeti, a vásárláskor alkalmazott fizetési móddal egyező módon. A Társaság a visszatérítést mindaddig visszatartja, amíg a terméket nem kapja vissza, vagy amíg Ön a visszaküldést nem igazolja. Az Ön elállása/felmondása esetén a terméket Ön maga köteles a Társaságnak saját költségén visszaküldeni az elállása/felmondás közlésétől számított 14 napon belül. Önt egyéb költség nem terheli, de a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.

Nem alkalmazható az elállás joga olyan termékekre amely "természeténél fogva nem szolgáltatható vissza", illetve DVD-kre valamint könyvekre sem amennyiben már kicsomagolták azokat. Az online megrendeléstől való elállási/felmondási jog érvényesítéséről Ön írásban tett nyilatkozatát e-mailben (info@szalonline.hu), faxon ( 06 1 238 0159) vagy tértivevényes levélben (Díva Kft., 1097. Budapest, Gubacsi út 30. ) küldheti el.  E-mailben és faxon küldött elállási/felmondási jog gyakorlása esetén a Társaság 3 napon belül visszaigazolja a Megrendelő ez irányú nyilatkozatát. Az ügyintézés megkönnyítése érdekében javasolt az elállási/felmondási jog bejelentéséhez csatolni az áruval kapott számlát/nyugtát, de az igénybejelentés e nélkül is megtehető.

A fenti határidőn túli elállást/felmondást a Társaságnak nem áll módjában elfogadni.

 

10.  ÉRVÉNYESSÉG

A jelen tájékoztatóban foglaltak - így a szállításra és megrendelésre vonatkozó feltételek is - továbbá a weboldalon feltüntetett árak csak és kizárólag az interneten keresztül történő megrendelés esetén érvényesek.

 11.  ADATVÉDELEM,  ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ

Tájékoztatjuk, hogy a szalonline.hu webáruház szolgáltatásainak igénybevételéhez adatszolgáltatás önkéntes alapon történik. Cégünk a regisztráció során kizárólag olyan adatokat kér, melyek az Ön rendelésének teljesítéséhez feltétlenül szükségesek. Az Ön által a regisztráció során megadott adatok (név, cím, telefonszám) kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el. Beleegyezése nélkül semmilyen adatot nem szolgáltatunk ki Önről harmadik félnek (kivéve igazságszolgáltatás és természetesen a futárszolgálat részére, akik a fuvarozási szerződésnek megfelelően az adatokat szintén az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően kezelik). Az Ön adataihoz cégünk munkaviszonyban álló megfelelő munkaterületen dolgozó alkalmazottai férhetnek hozzá kizárólag. 

Adatait cégünk az utolsó vásárlásától számítva 10 évig őrzi kivéve ha ennek törlésére Öntől más írásbeli bejelentés érkezik.

Tájékoztatjuk, hogy jelszavát titkosan kezeljük és azt bármikor lehetősége van megváltoztatni!  Internetes csomagküldő áruházunkat használva Ön elfogadja ezen adatvédelmi politika feltételeit és engedélyezi számunkra adatainak használatát az itt leírtak alapján. Ha bármilyen kérdése van ezzel vagy mással kapcsolatban kérjük, írjon nekünk (e-mail: info@szalonline.hu) vagy hívja ügyfélszolgálatunkat!

 Tájékoztató a cookie-k/sütik használatával kapcsolatban : Szolgáltatásaink igénybevételével Ön beleegyezik a cookie-k használatába.

A cookie-k segítenek szolgáltatásaink biztosításában, ezért nélkülözhetetlen eszköz számunkra a weboldalunk működéséhez. 

"A cookie egy rövid szöveg, amelyet a felkeresett webhely küld el böngészőjébe. Segítségével a webhely megjegyzi a látogatásával kapcsolatos információkat, például az Ön által használt nyelvet és egyéb beállításokat. Ezáltal gördülékenyebbé válhat a következő látogatás, és könnyebb lesz a webhely használata. "

 12.  JOGNYILATKOZAT

A weboldalon szereplő minden szöveges és képi információt szerzői jog véd
Minden jog fenntartva !

Az oldal elemeinek teljes vagy részleges másolása, módosítása, bármilyen célra történő felhasználása nem engedélyezett! Az oldalakon található információk teljes vagy részleges közlése kizárólag cégünk írásos beleegyezésével történhet!

 13.  ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Telefonon:       ( 1)  238 0157

Mobil:              (20) 388 2760      

Munkanapokon H-Cs.  9-16 óráig, P: 9-15 óráig

Fax:                  (1)   238 0159

 

Személyesen:    1097 Budapest, Gubacsi út 30. A ép. I. em.

                       Munkanapokon  H-Cs.  9-16 óráig, P: 9-15 óráig

Postacím:          1097 Budapest, Gubacsi út 30. A ép.

E-mail :              info@szalonline.hu            

14. TÁJÉKOZTATÓ ADATOK

Tulajdonos és üzemeltető:        Díva Kft

Székhely:                                    1097. Budapest, Gubacsi út 30.

Adószám:                                   11870656 -2-43  HU 11870656

Cégjegyzékszám:                       01-09-680629

Nyilvántartást v. Cégbírósag:    Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Bankszámla:                               10401196-00004770-0000000, 

Adatvédelmi szám:                    03028-0001

15. JOGORVOSLATI LEHETŐSÉGEK

A Társaság törekszik Önnel a fenti szállítási feltételek alá eső ügyletek során esetlegesen felmerülő vitás kérdések békés úton történő rendezésére.

 

Nem hatósági vitarendezési lehetőség:

Területi Gazdasági Kamarák mellett működő békéltető testület

 

A Társaság kereskedelmi tevékenységének felügyeletét ellátó hatóságok:

Budapest V. kerületi Önkormányzat Jegyzője

1051 Budapest, Erzsébet tér 4.

Telefon: +36-1/872-7206

 

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság

Közép-magyarországi Regionális Felügyelősége

1052 Budapest, Városház u. 7.

Telefon: +36-1/328-01-85

 

Amennyiben erre nincs lehetőség, az esetleges jogviták rendezésére a járásbíróság hatáskörébe tartozó jogviták esetében a PKKB jár el.

 

A Társaság fenntartja a jogot arra, hogy – ide nem értve a jogszabályon alapuló kötelezettségeit – a jelen ÁSZF-t bármikor szabadon és egyoldalúan módosítsa. Bármely módosítás abban az időpontban lép életbe, amikor az a fenti domain neveken elérhető weboldalakon online megjelenik.

 

Letölthető dokumentumok:

ASZF.pdf

elallasi_nyilatkozat.doc